
* שלום, שמי הוא לא ״יריב ענבר״ אבל עוד נגיע לכך בהמשך…
* שלום, שמי הוא לא
״יריב ענבר״ אבל עוד נגיע לכך בהמשך…
״לחישת הזאב״ של יריב ענבר ממצב אותו כסופר מתח בולט, שיודע על מה הוא מדבר ובעיקר – יודע איך לספר את זה.
״הסדק״ מבדר, מעורר מחשבה וקריא מאוד, ויריב ענבר, תהיה זהותו האמיתית אשר תהא – מעמיד עצמו בשורה אחת עם טובי כותבי ספרות המתח בעברית.
יריב, שאולי אינו לוחם ולא מפעיל סוכנים, כותב במומחיות רבה על עולמם, והוא מצליח להכניס אותנו לעולמם וליצור תחושת אותנטיות, בלי ליפול לפח של ריבוי פרטים משמים ומייגע.
ענבר מוכיח את עצמו כבר בספרו הראשון כסופר שמסוגל להציג מורכבויות בשלות שנעדרות בדרך כלל מיצירות ביכורים, ובמיוחד מז’אנר הפעולה והריגול.
“המטרה מקדשת” הוא ספר שכיף לקרוא אותו. הוא מספק אקשן מבצעי ופוליטי ומציע הצצה מעניינת לעולם האפל של הפעלת סוכנים.
״המטרה מקדשת״ הוא אחד הספרים הטובים שקראתי בז׳אנר הריגול בשנים האחרונות.
פעם אחת ויחידה לא עמדה אישיותו הסוערת
של גואל במבחן האכזרי שנכפה עליו
בשל היותו לוחם מוסד חשאי.
כתוצאה מכך, הוא איבד הכול.
מהתקשורת









